SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PANCHO so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Varovanje vaših osebnih podatkov je urejeno s politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti sta objavljeni na naši spletni strani www.pancho.si. Spremembe splošnih pogojev poslovanja in politike zasebnosti začnejo veljati z dnem njihove objave in so za uporabnika spletne strani zavezujoče.

S spletno trgovino upravlja podjetje EKO DAN, raziskovanje, svetovanje in prodaja, d.o.o. (v nadaljevanju EKO DAN ali mi). 

 

Podatki o podjetju

Podjetje: EKO DAN, raziskovanje, svetovanje in prodaja, d.o.o.
Sedež podjetja: Litijska cesta 35, 1000 Ljubljana
Matična številka: 7132280000
Davčna številka: SI 60756837
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Kontakt: info@pancho.si ali 070/787-777

Splošni pogoji so vedno objavljeni na naši spletni strani. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Ponujeni izdelki

Na strani www.pancho.si ponujamo izdelke namenjene hišnim ljubljencem, s poudarkom na oblačilih za pse za različne priložnosti. Vsa oblačila so oblikovana v Sloveniji in izdelana na Hrvaškem. Na voljo so oblačila v različnih velikostih, zaradi česar so primerna za več pasem. Vsak ponujeni izdelek vsebuje poseben opis njegovih lastnosti (velikost, material in druge tehnične lastnosti).

Dostopnost izdelkov

Naši izdelki so na voljo v Sloveniji in v tujini. Prizadevali si bomo, da vam bomo naročene izdelke dostavili v čim krajšem času. Če izdelka zaradi logističnih ali drugih težav ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov.

Ponudba in cene

EKO DAN je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so v evrih (EUR), veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Naročilo

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakupujete kot pravna oseba, morate izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno z oddajo naročila, ki ga opravite v košarici z izbiro možnosti zaključka nakupa.  Če obstoji sum, da je z naročilom prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrnemo. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji in da ste bili nanje izrecno opozorjeni.

Prodajna pogodba med EKO DAN in vami kot kupcem je v spletni trgovini www.pancho.si sklenjena v trenutku, ko vam EKO DAN pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za EKO DAN kot za vas. Prodajno pogodbo hranimo v elektronski obliki. Na vašo pisno zahtevo vam jo lahko kadarkoli posredujemo preko elektronske pošte.

 

Način plačila

Spletna trgovina www.pancho.si omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju,
  • preko plačilnega sistema PayPal,
  • z izbranimi plačilnimi karticami,
  • po predračunu na račun podjetja.

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini.

 

Dostava

Pri dostavi naročenih izdelkov sodelujemo z več različnimi dostavnimi službami. Pred nakupom na spletni strani ste seznanjeni s stroški dostave oziroma poštnine. Ko zaključite naročilo, bomo paket v roku dveh delovnih dni oddali izbrani dostavni službi.

Prizadevamo si, da bi bili naročeni izdelki dostavljeni najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi ali da obstajajo druge logistične težave, se rok dobave lahko podaljša. V tem primeru vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov. Če vam daljši rok dobave ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

Ne odgovarjamo za škodo, ki jo povzroči dostavna služba. Če ste ob prevzemu izdelka opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sprožite postopek zaradi poškodovane pošiljke pri dostavni službi, ki je izdelek dostavila. To morate storiti nemudoma ob prevzemu pošiljke. Za pomoč v zvezi s postopkom zaradi poškodovane pošiljke se lahko obrnete na nas.

 

Izdaja računa

Po pošti prejmete račun naročenih artiklov (v paketu skupaj z naročenim blagom), ki ste ga v celoti poravnali pred odposlanim naročilom oziroma ga poravnate ob povzetju. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.pancho.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu poslanem preko info@pancho.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je časovno omejena in se mora izkoristiti v določenem roku.

 

Uporaba kode za popust

Ob oddaji naročila izpolnite vse zahtevane podatke, prav tako pa vpišite tudi kodo za popust, če jo imate. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Akcije, kode za popust/promocijske kode in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo.

Postopek nakupa

V spletni trgovini www.pancho.si oddate naročilo tako, da izpolnite obrazec za oddajo naročila. Za dokončanje naročila morate izpolniti vsa potrebna polja, označena z zvezdico:

1. Naslov za dostavo

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo blaga.

2. Strošek dostave

Strošek dostave bo jasno označen v obrazcu za oddajo naročila. Če bo dostava brezplačna, bo to razvidno iz obrazca za oddajo naročila. Blago vam bo dostavljeno preko izbrane dostavne službe.

3. Načini plačila

Izberete lahko med naslednjimi načini plačila:

  • po povzetju,
  • preko plačilnega sistema PayPal,
  • z izbranimi plačilnimi karticami,
  • po predračunu na račun podjetja.

4. Koda za popust

Če imate veljavno kodo za popust, jo vpišete v ustrezno polje v obrazcu za oddajo naročila.

5. Zaključek nakupa

Vaš nakup je zaključen, ko prejmete na vaš elektronski naslov potrdilo o prejemu naročila s pregledom/povzetkom oddanega naročila. V primeru morebitnih sprememb nas morate o tem obvestiti najkasneje v 24 urah na elektronski naslov info@pancho.si ali na številko 070/787-777.

 

Pravica potrošnika

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico, da nam v 14 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporočite, da odstopate od pogodbe, brez potrebne navedbe razlogov za vašo odločitev.

Najkasneje v roku 14 dni od oddaje obvestila o odstopu od pogodbe morate podjetju EKO DAN vrniti blago na naslov Litijska cesta 35, 1000 Ljubljana. Blago je potrebno vrniti nerabljeno, nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. V nasprotnem primeru vračilo blaga ni mogoče. Neposredne stroške vračila blaga nosite kupci blaga.  Pri vračilu blaga je potrebno pošiljki predložiti račun za kupljeno blago, obenem pa pripišite vaše osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želite prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.


Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust oziroma promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo. Na vaš TRR se vrne le plačani znesek, obenem pa se vrne tudi promocijska koda v obliki nove kode.

Skladno z veljavno zakonodajo odgovarjamo za morebitne stvarne napake na naročenih izdelkih. Morebitno reklamacijo sporočite po izbranem komunikacijskem kanalu, vrnjenemu blagu pa mora biti priložena kopija originalnega računa. O stanju reklamacije vas bomo sproti obveščali.

 

Oglasna sporočila

EKO DAN bo z vami stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem strinjate. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj bo jasno razviden. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni tudi pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Vašo željo, da ne želite prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi vzdrževanja ali tehničnih oziroma drugih težav, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviranje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki sami morate zagotoviti ustrezno programsko (protivirusno) zaščito pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

 

Grafična podoba

Spletna trgovina www.pancho.si in vse objavljene vsebine (npr. podatki in slike artiklov, grafični in video elementi itd.) so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja EKO DAN.

 

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se bomo po vseh močeh trudili izpolnjevati svojo dolžnost, t.j. vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti odgovorno osebo za komunikacijo z vami v primeru nastalih težav.

Pritožbo lahko oddate preko elektronskega naslova info@pancho.si, preko telefonske številke 070/787-777 ali na naslov Litijska cesta 35, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Najkasneje v petih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in vam sporočili predviden čas njene obravnave ter vas vseskozi obveščali o poteku postopka. 

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošniki praviloma ne sprožate reševanja spora pred sodiščem. Zato si po najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini PANCHO!

Ljubljana, februar 2020

 

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eko dan d.o.o.