SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PANCHO so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Varovanje vaših osebnih podatkov je urejeno s politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti sta objavljeni na naši spletni strani www.pancho.si. Spremembe splošnih pogojev poslovanja in politike zasebnosti začnejo veljati z dnem njihove objave in so za uporabnika spletne strani zavezujoče.
S spletno trgovino upravlja podjetje FORTUN-5, prodaja, zastopanje in transport d.o.o. (v nadaljevanju FORTUN-5 ali mi).
O PODJETJU
Podjetje: FORTUN-5, prodaja, zastopanje in transport d.o.o.
Sedež podjetja: Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana
Matična številka: 9020004000
Davčna številka: SI 15048969
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Kontakt: info@pancho.si ali 070/787-777
Splošni pogoji so vedno objavljeni na naši spletni strani. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
PONUJENI IZDELKI
Na strani www.pancho.si ponujamo izdelke namenjene hišnim ljubljencem, s poudarkom na oblačilih za pse za različne priložnosti. Vsa oblačila so oblikovana v Sloveniji in izdelana na Hrvaškem. Na voljo so oblačila v različnih velikostih, zaradi česar so primerna za več pasem. Vsak ponujeni izdelek vsebuje poseben opis njegovih lastnosti (velikost, material in druge tehnične lastnosti).
DOSTOPNOST IZDELKOV
Naši izdelki so na voljo v Sloveniji in v tujini. Prizadevali si bomo, da vam bomo naročene izdelke dostavili v čim krajšem času. Če izdelka zaradi logističnih ali drugih težav ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov.
PONUDBA IN CENE
FORTUN-5 je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so v evrih (EUR), veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
NAROČILO
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakupujete kot pravna oseba, morate izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe. Naročilo postane veljavno z oddajo naročila, ki ga opravite v košarici z izbiro možnosti zaključka nakupa. Če obstoji sum, da je z naročilom prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrnemo. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji in da ste bili nanje izrecno opozorjeni.
Prodajna pogodba med FORTUN-5 in vami kot kupcem je v spletni trgovini www.pancho.si sklenjena v trenutku, ko vam FORTUN-5 pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za FORTUN-5 kot za vas. Prodajno pogodbo hranimo v elektronski obliki. Na vašo pisno zahtevo vam jo lahko kadarkoli posredujemo preko elektronske pošte.
NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina www.pancho.si omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju,
- po predračunu na račun podjetja.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini.
DOSTAVA
Pri dostavi naročenih izdelkov sodelujemo z več različnimi dostavnimi službami. Pred nakupom na spletni strani ste seznanjeni s stroški dostave oziroma poštnine. Ko zaključite naročilo, bomo paket v roku dveh delovnih dni oddali izbrani dostavni službi.
Prizadevamo si, da bi bili naročeni izdelki dostavljeni najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi ali da obstajajo druge logistične težave, se rok dobave lahko podaljša. V tem primeru vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov. Če vam daljši rok dobave ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila.
Obravnava poškodovanih pošiljk
Ne odgovarjamo za škodo, ki jo povzroči dostavna služba. Če ste ob prevzemu izdelka opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sprožite postopek zaradi poškodovane pošiljke pri dostavni službi, ki je izdelek dostavila. To morate storiti nemudoma ob prevzemu pošiljke. Za pomoč v zvezi s postopkom zaradi poškodovane pošiljke se lahko obrnete na nas.
Prizadevamo si, da bi bili naročeni izdelki dostavljeni najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni na zalogi ali da obstajajo druge logistične težave, se rok dobave lahko podaljša. V tem primeru vas bomo o tem predhodno obvestili na vaš elektronski naslov. Če vam daljši rok dobave ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila.
IZDAJA RAČUNA
Po pošti prejmete račun naročenih artiklov (v paketu skupaj z naročenim blagom), ki ste ga v celoti poravnali pred odposlanim naročilom oziroma ga poravnate ob povzetju. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
KODE ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.pancho.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu poslanem preko info@pancho.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je časovno omejena in se mora izkoristiti v določenem roku.
UPORABA KODE ZA POPUST
Ob oddaji naročila izpolnite vse zahtevane podatke, prav tako pa vpišite tudi kodo za popust, če jo imate. Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Akcije, kode za popust/promocijske kode in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo.
POSTOPEK NAKUPA
V spletni trgovini www.pancho.si oddate naročilo tako, da izpolnite obrazec za oddajo naročila. Za dokončanje naročila morate izpolniti vsa potrebna polja, označena z zvezdico:
1. Naslov za dostavo
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo blaga.
2. Strošek dostave
Strošek dostave bo jasno označen v obrazcu za oddajo naročila. Če bo dostava brezplačna, bo to razvidno iz obrazca za oddajo naročila. Blago vam bo dostavljeno preko izbrane dostavne službe.
3. Načini plačila
Izberete lahko med naslednjimi načini plačila:
- po povzetju,
- po predračunu na račun podjetja.
4. Koda za popust
Če imate veljavno kodo za popust, jo vpišete v ustrezno polje v obrazcu za oddajo naročila.
5. Zaključek nakupa
Vaš nakup je zaključen, ko prejmete na vaš elektronski naslov potrdilo o prejemu naročila s pregledom/povzetkom oddanega naročila. V primeru morebitnih sprememb nas morate o tem obvestiti najkasneje v 24 urah na elektronski naslov info@pancho.si ali na številko 070/787-777.
PRAVICA POTROŠNIKA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico, da nam v 14 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporočite, da odstopate od pogodbe, brez potrebne navedbe razlogov za vašo odločitev.
Najkasneje v roku 14 dni od oddaje obvestila o odstopu od pogodbe morate podjetju FORTUN-5 vrniti blago na naslov Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana. Blago je potrebno vrniti nerabljeno, nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. V nasprotnem primeru vračilo blaga ni mogoče. Neposredne stroške vračila blaga nosite kupci blaga. Pri vračilu blaga je potrebno pošiljki predložiti račun za kupljeno blago, obenem pa pripišite vaše osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želite prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust oziroma promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo. Na vaš TRR se vrne le plačani znesek, obenem pa se vrne tudi promocijska koda v obliki nove kode.
Skladno z veljavno zakonodajo odgovarjamo za morebitne stvarne napake na naročenih izdelkih. Morebitno reklamacijo sporočite po izbranem komunikacijskem kanalu, vrnjenemu blagu pa mora biti priložena kopija originalnega računa. O stanju reklamacije vas bomo sproti obveščali.
OGLASNA SPOROČILA
FORTUN-5 bo z vami stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem strinjate. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj bo jasno razviden. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni tudi pogoji udeležbe v njih.
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Vašo željo, da ne želite prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi vzdrževanja ali tehničnih oziroma drugih težav, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviranje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki sami morate zagotoviti ustrezno programsko (protivirusno) zaščito pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
GRAFIČNA PODOBA
Spletna trgovina www.pancho.si in vse objavljene vsebine (npr. podatki in slike artiklov, grafični in video elementi itd.) so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja FORTUN-5.
PRITOŽBE IN SPORI
Spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se bomo po vseh močeh trudili izpolnjevati svojo dolžnost, t.j. vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti odgovorno osebo za komunikacijo z vami v primeru nastalih težav.
Pritožbo lahko oddate preko elektronskega naslova info@pancho.si, preko telefonske številke 070/787-777 ali na naslov Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Najkasneje v petih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in vam sporočili predviden čas njene obravnave ter vas vseskozi obveščali o poteku postopka.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošniki praviloma ne sprožate reševanja spora pred sodiščem. Zato si po najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini PANCHO!
Ljubljana, februar 2020